Sator - Kåren 1993

Steffe
Tjaba!
Har lagt giget från Kåren i Gbg 1993-02-20 för nerladdning
på denna adressen: http://www.stenir.st/Sator.zip
Den är gjord i 320kbit stereo mp3.
Skriv gärna komentarer vad ni tycker om den :-)
Mvh: Steffe

Re: Sator - Kåren 1993

Steffe
Jahopps, den va väl inte mycket o ha då... :-(

Re: Sator - Kåren 1993

KISSWacks
Jodå, den var helt klart något att ha. Tackar för den.

Jag skulle dock vilja ha tag i en kopia på CD som inte varit omgjord till MP3.

t.ex. wave-filerna innan de gjordes om till MP3 eller en CD direkt från kassetten.

Om det kunde ordnas, maila gärna:  jon@kisswacks.com

Tack ännu en gång.

Om det är någon annan som har någon inspelning med Sator så är jag vaäldigt intreserad av denna! Kontakta mig!

Re: Sator - Kåren 1993

Webquake
Ursäkta sen feedback, jag tycker inspelningen är kanon!!!

Bra ljud, bra låtar, kul mellansnack.

Allra roligast tycker jag är:

No place to land (framförd live för första gången?)
I don't mind (Buzzcocks cover, ej släppt på skiva)
Baby Doc Holiday (väldigt sällsynt live, även då det begav sig)
Rise again (personlig favorit)

Kort sagt - tusen tack för denna godbit!

Re: Sator - Kåren 1993

Steffe
Ja de va 3vligt att höra :-D ... ska när tid blir över
lägga wav filerna på samma ställe, säger till när dom e där :-)
Mvh: Steffe

Re: Sator - Kåren 1993

KISSWacks
Tackar jag för. Ser fram emot detta.

/KISSWacks

Re: Sator - Kåren 1993

Tårtan
Tack! Fan va bra gig! Har du fler spelningar du kan lägga upp?

Re: Sator - Kåren 1993

KISSWacks
Hur går det? Ser fram emot de okomprimerade filerna.

/KISSWacks