Sator - Bengans

Steffe
Tjaba!
Hehe! Gick igenom lite i mina videoarkiv här hemma och hittade
4-låtars spelning jag har filmat när det var signering o spelning på
Bengans. tror de va 1992 :-)
Ska nog slänga upp den på youtube :-)
//Steffe

Re: Sator - Bengans

Lasso
Gört!

Re: Sator - Bengans

Webquake
Kul! Om du vill kan du skicka dem till mig så kan jag lägga upp dem på videosidan (http://www.sator.se/media/video.php). Använd i så fall gärna http://delafil.se/. Självklart får du credit på videosidan.

Re: Sator - Bengans

WildTurkey
1992 var året, som sagt...och datumet har ni här

Re: Sator - Bengans

Webquake
Administrator
Fantastiskt - stort tack!
En av låtarna ligger uppe på videosidan, ska försöka få upp den andra också.