Live på Debaser

Webquake
Administrator
Såg Sator på Debaser i fredags, jäkligt kul som vanligt! Bifogar en setlist som jag räddade från scenen efteråt. Som synes framfördes "Fuck you" - den har de precis börjat spela. Endast framförd en eller två gånger tidigare. Men jag hade gärna hört "Do the dance" också! Trevligt att fina tröjor finns att köpa nu.
Det kommer bli möjligt att köpa på nätet inom kort. Fler gig kommer!

Re: Live på Debaser

KISSWacks
Såg ju ut som en trevlig spelning. Kul med "Fuck You".

Hade de stora storlekar på tröjorna? Jag köpte en XL när jag såg dem i somras på Hasslöfestivalen, och den var inte stor, faktisk för liten för att användas av mig.

Jag hoppas att om det blir möjlighet att köpa t-shirts härifrån så kommer det att finnas i stora storlekar. I varje fall med 2 X, alltså XXL. Jag behöver några nya Sator-tröjor då Stock Rocker Nuts T-shirten från 90-talet börjar bli riktigt sliten nu.

/KISSWacks

Re: Live på Debaser

Tårtan

Re: Live på Debaser

Tårtan

Re: Live på Debaser

Webquake
Jag vet inte vilka storlekar som finns, men förhoppningsvis kommer webshoppen upp nästa vecka så då får vi kanske svar.

Re: Live på Debaser

Webquake
Tack för att du delade med dig av filmklipp!
Filmade du hela konserten? Är det hyfsad kvalitet (inte så pixligt som på YouTube)? Är det nåt du kan bränna på en DVD och byta mot nåt jag har? Kolla på http://www.dennisign.se/dennis/trade/

Re: Live på Debaser

Webquake
Verkar faktiskt som att Sators tröjor redan finns i webbshoppen, kolla här: http://swemerchshop.jetshop.se/ListProducts.aspx?cat=340
Verkar som att endast "Logo" finns i XXL.
På konserterna säljs även en grön "The look".

Re: Live på Debaser

Tårtan
Nää det är inte jag som filmat hittade dem bara! Nu finns det fler låtar