nävekvarn

mats
ojojoj!!!!hur ska man förklara vad man tycker!! men måst ändå försöka!! jag har ju sett å hört en del band genom åren tack vare att jag brukar "jobba" som security på konserter! ok! 2 höjdare för mig har varit !NR 1 billy idol på roskilde för en jävla massa år sen!! nr 2 the hives i anexet för nåt år sen!! MEN det jag såg och hörde igår i nävekvarns folkets park var faan inte långt efter!! alltså om ni grabbar hade hälften så roligt som ni såg att ha på en bortglömd scen på en död bruksort i sörmland så då jävlar kan ni göra succe vart fan som helst!! min sambo sa typ "sator" är inte det dom med låten "ring ring"? jovisst sa jag men ...... dom har ju även en del rötter från Borlänge precis som jag!! jaha ja säger hon! så du måste tycka att dom är bra bara för det då!!  du älskling sa jag lyssna först å snacka sen!! jo vad säger hon efter eran spelning!!? jo "ojojoj nu är jag ju faktiskt lite kär i dom oxå"!!! och min kompis som för övrigt är en norrlänning som inte låter sig imponeras i första taget!! sa "oj jävlar i mig va bra!! dom där älskar att nog faan att gå till jobbet alla dagar i veckan" !

                     tack som faan!! mvh fd Borlänge bon! Mats som är ganska många 40+!!