Welcome to Finland gubbar.

Tomi_T
And it's about time. Got tickets to Tampere and Turku gigs. Back in the 90's I had to travel to places like Hultsfred and Umeå to see Sator. So, välkommen indeed.

Re: Welcome to Finland gubbar.

Jari-Pekka Laitio-Ramone
Yeah,
welcome.
That was so great surprise to see you are coming to Finland with Backyard Babies.

                 Jari-Pekka Laitio-Ramone
                http://ramones.kauhajoki.fi
  The Most Complete And Updated Ramones Homepage Already Since 1995

             New book: Ramones: Soundtrack Of Our Lives:
             http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/kolmoskirja.html

Re: Welcome to Finland gubbar.

Jussi
See you at the Tavastia! Please play Out of the Void and Jetslide!

Re: Welcome to Finland gubbar.

Chips
It's great to finally be back in Finland!
We will come back again later this year for some more shows
Chips

Re: Welcome to Finland gubbar.

Eija
Det var så trevligt att se Sator i Tammerfors och Helsingfors - tack så mycket! Det var min första gång, fast jag har varit ett Sator-fan sedan 90-talet. Jag var överlyckligt för chansen att äntligen se er, och ni var så bra live som jag hade föreställt mig. Det är fantastisk om ni ska komma snart tillbaka - ni är hjärtligt välkomna!