Under the radar bästa skivan nånsin

MP

Under the radar bästa skivan nånsin

MP
Skiter i vad alla säjer, skiter egentligen i vad alla tycker oxå.. för mej är Under the radar en av de 5 bästa skivorna som gjorts alla kategorier. Hur FAN kunde ni träffa så jävla rätt? Och varför får den inte mer uppmärksamhet? Vilken jävla underbar platta, gåshud varenda gång.. up there med de största jävla plattorna.. fy fan så jävla bra.. ursäkta språket...
När jag var yngre fick jag fan stånd när man hörde Slammer eller va fan den hette men att kunna prestera en skiva som Radar när man egentligen är slut som band..  nä förlåt men ni vet va fan jag menar.. så inihelvete jävla bra ni är... full respekt...