Under the Radar på vinyl?!

Webquake
Administrator
Något mystiskt är i görningen. "Under the Radar" har hittats på vinyl i flera olika webbshoppar runtom i världen, men den *ska* inte existera.

Jag beställde den här: http://www.imusic.dk/lp/5553555500600/sator-2011-under-the-radar-lp-vinyl
En annan snubbe beställde den här: http://cdon.se/musik/sator/under_the_radar_%5Bimport%5D-16961309

Nu är det bara att vänta och se vad som dimper ned (förmodligen inget).
Bo

Re: Under the Radar på vinyl?!

Bo
Jag har beställt den från CDON och fått besked om att leveransen av den blivit försenad.

Re: Under the Radar på vinyl?!

Webquake
Administrator
Okej, jag har inte hört nåt från imusic än men tippar på samma sak där. Tippar att den inte finns, men det är allt lite spännande ändå! :)
Bo

Re: Under the Radar på vinyl?!

Bo
Fick mail från CDON idag:
"Tyvärr är en eller flera produkter i din order är slutsålda hos vår leverantör och vi har därför varit tvungna att stryka den/dem från din order". Som kompensation fick jag en värdekod värd 50 kr.
Märkligt att den funnits till försäljning hos flera näthandlare då den inte finns?

Re: Under the Radar på vinyl?!

Webquake
Administrator
Tråkigt, men väntat.
Jag tror att nån distributör gått ut med fel info och så har den infon spridit sig till olika webbshoppar.

Re: Under the Radar på vinyl?!

Webquake
Nu fick jag min värdekod :)
Men skivan går fortfarande att beställa så vill man ha en värdekod på 50kr på CDon är det ganska enkelt :)

Re: Under the Radar på vinyl?!

Webquake
Administrator
1,5 år senare finns den fortfarande till försäljning hos CDon och fortfarande får man 50:- som kompensation när man beställer den. Trevligt med en rabattkod på sätt och vis men man känner sig ändå lite taskig när man beställer den...