Tjat om vinyl igen!!!

Mathias
Varför kommer det inte några Sator skivor på vinyl ?

Om Magnus Uggla kan så börde väl även Sator fixa det, äger inte ens Sators nya skiva för jag hoppades på att den skulle släppas på vinyl, men vet inte om man ska börja ge upp hoppet?

Re: Tjat om vinyl igen!!!

KISSWacks
Ja, jag håller med. Vill ha mer Sator på vinyl.

/KISSWacks

Re: Tjat om vinyl igen!!!

Musiklover
Hej!

Anledningen till att Sator nog inte gjort vinyl men att Uggla gjort handlar
utifrån en som vet en del om hur branschen ser ut kring vinylpressning om pengar.
Det är helt enkelt jävligt dyrt, för det finns inte många som trycker vinyl idag.
I Sverige finns det bara ett företag kvar jämfört mot under 1970 och 1980-talet.
Nu är visserligen vinylen på väg tillbaks så kanske dyker det upp fler företag i Sverige