Norrlands Guld cdn

Tårtan
Hur får man tag i Norrlands Guld cdn? De butiker jag varit in i säljer Norrland Guld 6-pack utan info om någon cd. Please clarify!

Re: Norrlands Guld cdn

Webquake
Administrator
Bra frågra. Jag har sett folk stolt visa upp sina nyinköpta sexpack med CD på Facebook så den finns bevisligen i vissa affärer. Jag har ännu inte sett den här i Linköping men jag har å andra sidan bara besökt ett ställe.

Jag har mailat till Spendrups för att höra om de har nån lista över butikerna, får se om det blir nåt svar därifrån.

Tills dessa kanske fans som sett skivan i butik kan skriva i den här tråden var det var?

Re: Norrlands Guld cdn

Webquake
Administrator
Finns på:
Ljungsbro, Hemköp (utanför Linköping)

Fyller på listan allt eftersom...

Re: Norrlands Guld cdn

KISSWacks
Finns även på Coop, Sommarlust i Kristianstad.

Re: Norrlands Guld cdn

Tårtan
Vilken upplaga kan det vara på cdn?

Re: Norrlands Guld cdn

Webquake
Administrator
40.000 så de borde ju räcka till tycker man... :)

Re: Norrlands Guld cdn

Tårtan
Ja nu finns den både här & där!