Hasslöfestivalen! Sator överglänste allt!

Hasslöfestivalen! Sator överglänste allt!

KISSWacks
Tackar för ännu en riktigt bra spelning!

Hasslöfestivalspelningen var en riktig höjdare.

Lägger upp lite bilder i morgon.

/KISSWacks

Nu vill vi se lite mer av Sator söderut. Skåne får gärna besökas!

Re: Hasslöfestivalen! Sator överglänste allt!

KISSWacks
Här kommer lite bilder:

Re: Hasslöfestivalen! Sator överglänste allt!

KISSWacks
Låtlistan från kvällen:

Turn Off The News
Dog
So Dressed up
Gamma Gamma Hey!
Jetslide
Goodbye Joey
I Wanna Go Home
Dance To The Rocket From The Crypt
This Is My Life
Slug It Out
Escape From Pigvalley Beach
I'd Rather Drink Than Talk
Do The Dance
We're Right You're Wrong

Re: Hasslöfestivalen! Sator överglänste allt!

Webquake
Administrator
Tack för info och grymma bilder!

Kul att de kör Turn off the news och Do the dance tycker jag.

Snygg tröja Hasse har, en sån skulle man ha :)

Re: Hasslöfestivalen! Sator överglänste allt!

KISSWacks
Ja, hade varit bra om man kunde köpa T-shirt härifrån sidan. Kanske går att lösa?

Och så skulle jag önska att det fanns lite större storlekar... Jag behöver nämligen minst 2 X, alltså XXL.

/KISSWacks