Concerto de Katalin..

Hazze
Fanatisk bra konsert i lördags boys!.. Vi två 45-åriga gubbar yrde runt som förfriskade 20-åringar och vi hade förbannat kul, måste medge att det var bra länge sedan vi såg er live - nån Hultsfreds körning för x-antal år sedan..
Fick förmånen att prata med er samtliga samtidigt, även Hasse som stod utanför "snakepit". Jag var ju bara tvungen att inför samtliga ögon medge att det var just Jag som var orsaken till den lilla incidenten i mixerbordet då ni spelade på gamla Baroviak även då jag mailat Chips för några år sedan.
Det var ändå jäkligt kul att höra era historier runt om och hur ni uppfattade trasslet och att Illbert gillade ljudet då det uppfattades "bättre" efteråt.. Det är rock n´roll!!!
Sideshow screwball vart ju min lilla melodi som jag vart tillägnad efter 45 minuters framskjutning och det har man ju fått höra genom åren bland både vänner och bekanta..

Kör vidare så ses vi igen i mars på Nalen!!